Cumartesi, Ağustos 30, 2008

"There's definitely, definitely, definitely no logic"

mir: ya soyle
bazi insanlar surekli
idare ediliyorlar
benim var idare ettigim insanlar mesela
cok sevmesem de bunu
var
9:19 PM ve idare edilmeyi fazla icsellestiriyorlar
sonra biraz elestirel ama samimi bir tepki
bir feedback gorunce
deliriyorlar
cunku onlara kimse bunlari soylemeye tenezzul etmemis
9:21 PM me: ha evet
mir: yani kisaca kendisi hakkinda cok dogru oldugunu dusundugu
buyuttugu
inandigi seyler
simdi hic dokunmiyim mi
me: kimse eleştirilmek istemediği için aslında kendilerine böyle davranılması batmıyor.
aksine geçiştirilmek istiyorlar
mir: ama ille de dedigi gibi degilse napayim yani
soyluyorum
hah aynen
gecistirilmek
idare edilmek
9:22 PM me: evet
çok inan böyle cidden de
böyle şey gibi hatta
daha bu sabah böyle bir benzetme yaptım bir arkadaşıma
bir bilginin ufacık ama özüne yakın bir parçasını bilip onu saran diğer parçaları umursamamak
yüzeysel bilgiyle her şeyi biliyorum hissiyatında davranmak gibi bir şey
9:23 PM mir: evet
me: kimse kendi özüne dair bir şeyler bilinsin istemiyor fakat onun ufak bir parçası veya göstermek istedikleri parçalar bilinsin
mir: oyle bir sey
dogrusu ozge
me: tüm eleştiriler ya o noktalara yapılsın ya da o noktalar övülsün hep
mir: konusmak kolay
olmak zor is
me: kesinlikle
benim son zamanlardaki mottom birilerini değerlendirirken onların yaptıklarına bakmak
9:24 PM yapamadıklarını ise neden yapamadıklarını düşünüp değerlendirmek
sözler boş hakkaten de
mir: guzel
me: talk is cheap demiş atalarımız
mir: oyle soyleyim aslinda boyleyimlerle olmuyor
ol kardesim
ol da goreyim
olamadiktan sonra banane oylesin soylesin
9:25 PM me: çünkü bakıyorum da ettrafımda konuşan eden insan çok ama yapan yok hiçbir şeyi.
mir: anca gosteris
me: en basitinden birisi sana değer verdiğini söylüyor mesela. bu çok basit bir örnek. ama zerre kadar buna dair yapılan bir faaliyet çaba yok.
9:26 PM karşıdakine ou sevdiğini söyleme dürüstlüğünü gösterdiği için bunu uygulamaya geçirmenin anlamsız olduğunu düşünen tonlarca insan var
dürüstlük karşıdaki için yetmeli ya çünkü
mir: ya insanlarin cheaterlari anlama modulu var biliyo musun
me: hm nasılmış
mir: yani anliyoruz
ozellikle kadinlar anliyor bazi seyleri
9:27 PM me: ha evet
aynen öyle
ben hayatımda ne konuda üzüldüsem, anladıklarımı gözardı ettiğim için olmuştur
bile bile gözardı ettiğim için hatta
mir: etmemek lazim belki de
9:30 PM me: evet
kesinlikle etmemek lazım
etmemek için de yapılana bakmak lazım
mir: benim de yari zamanim kendimi bazi seylere ikna etmeye calismakla geciyor
yani dusunduklerimin tersine ikna etmeye calisiyorum bazen
ama yok ya olmuyor
olmadi mi da olmuyor
bazan, iste
9:31 PM yani net bir seyler istiyorum
sozde kalmayan
me: ya evet
mir: tutum farkli davranis farkli beni biktiriyor
me: onları görmeden inanmamalı insan bence bir şeylere
hakkaten inanmamalı
enjoy the silence'da ne diyor
9:32 PM words are very unnecessary they can only do harm


Çok sıkılmış iki kadının yaptığı konuşmadan bir kesit okudunuz efendim. Sıcaklar bunaltıyor cidden.

2 saçmalayan daha çıktı:

Adsız dedi ki...

Don't speak, I can hear you.

divina dedi ki...

keşke hep hiç konuşmasak, anlaşılsak, duyulsak tabii.