Pazar, Ağustos 31, 2008

fear of dark water=fear of falling in love with you

Yazdıklarımdan başınızı kaldırıp da sağda bir yerlerde yer alan "The Others" kısmını kurcaladıysanız, orada PostSecret adlı güzel bir oluşumun adresini görmüşsünüzdür. Görmediyseniz de bir bakın rica ederim. Her hafta insanların kıyıda köşede kalmış sırlarını kartlara, gazete kağıtlarına veya envai çeşit kağıda yazıp yolladığı ve böylece en paylaşmak istemedikleri ne varsa olabilecek en çok kişiyle paylaşıp, bu kadar önemsedikleri bu sırları anonimleştirerek hayatlarına daha sağlıklı ilerlediğini düşündüğüm bir site bu PostSecret. Kitapları da var birkaç tane hatta yanlış hatırlamıyorsam. Hatta geçende U. ile D&R'da rastladık bir tanesine. Bakındık ettik. Ama buradan her Pazar günü güncellenen halini büyük bir heyecanla haftada bir kez okumanın keyfine varamadım ben. Rafa geri koydum.

Sonra bugün bir şey gördüm. Gördüğüm şey, bu zamana kadar görüp de anında içime işlemiş olan tek sırdı. Hemen buraya koyayım istedim. Üstüne konuşmak isterdim ama konuşasım yok maalesef. Bakınız o halde.

0 saçmalayan daha çıktı: