Cuma, Ağustos 08, 2008

"It's more than just my furniture you've rearranged"

Her şeyin çılgınca saçma geldiği bir gün. Dün geceden beri bir saat uyuyup bir saat Paul'le ilgilendim. Müzik dinledim. Sonra bir ara Lyrics and Music denen filmi izledim. Eğlenceli bir filmmiş. Ayça geldi aklıma çünkü ara ara Omm Shanti Shanti diye bir şeyler anlatmıştı bana filmle ilgili. Filmde bir yerlerde Hugh Grant bir şarkı söylüyordu sevdiği kıza yazdığı. Şarkıda "Ever since I met you my life is changed, It's more than just my furniture you've rearranged, I was living in the past" diyordu. Hatta tam öyle dedi ki gözlerim doldu. Farkettim ki bir insanın bu naiflikte ve saçmalıkta birini sevdiğini ona anlatması ne kadar sevimli ve bana uzak bir şeymiş.

Onun dışında da geçen sene bugün İstanbul'a yıllar sonra ilk defa gidiyordum onu anımsadım. Hayat çok garip bazen dedim durdum. Nasıl da gülümsediğim ve fakat akşamında ne garip hisler içine girdiğim gündü 08.08.07. Aklıma gelenlerin başıma gelmesi de artık hakkaten sadece içime doğanlar güvenmem gerektiği konusunda epeyce ikna edici. O zamanlardan bu zamana içimde kocaman bir boşluk kaldı. O boşluğu yok etmek şimdilik imkansız görünmekte. Bir gün bir şeyler değişecek mi bilemiyorum. Önüme ne çıksa elimin tersiyle iten bir haldeyken değiştirebilecek şeylere haksızlık yapıp onları kaybetme olasılığını da gözönünde bulunduruca panikliyorum. Ama sonra doğru şeyler insanın hayatında doğru zamanlarda ortaya çıkar zaten deyip kendi kendimi sakinleştiriyorum. Sonrası ise doğru nedir ki gibi absürd sorgulamalarla devam ediyor ki, onları değil buraya yazmak, yeniden çağırıp aklıma getirmek istemiyorum. Yazdıkça ve düşündükçe her şeyin daha da karmakarışık hale geldiği günlerden birindeyim sanırım. Uykusuzluk ve yorgunluk da bu karışıklığa en büyük katkıda bulunanlar zaten. Hiç girmeyelim. Tüm bu saçmalıklardan beni arındıracak bir leke çıkarıcı çıkana kadar bu bahsi kapatalım istiyorum. Kapattım ve hooop başka bir konuya atlayalım.

Son zamanlarda (son 4-5 aydır) Reader'ıma düşen haberlerden anladığım şu ki insanlar Mario'ya feci halde takmış durumda (evett konu değiştirme kabiliyetim var hem de çok feci). Bu oyunla ilgili ev dekorasyonundan tutun da el işi örgülere kadar bir çok haber vardı. Mesela bazılarını hemen buraya aktarayım siz de şaşı bakıp şaşırın:













0 saçmalayan daha çıktı: