Cumartesi, Ağustos 09, 2008

bütün yengeçler salaktır

evet sevgili imagine room sakinleri yine ikinci kişi yazmaya başladı, sükünetinizi bozmak niyetindeyim, önceden haber vermek istedim.

kendi çapımda konsept yaparak buraya yazdığımı farkettim. bir ara istediğim beğendiğim şeyleri koyup duruyordum şimdi de tespitsel bir hal aldım, hadi bakalım.

hayatın ikizler olduğunu idda etmenin hemen ardından kendimdeki bu tespit aşkını keşfedip bunun ne kadar salakça olduğuna karar verdim. normal ama dedim sonra, bütün yengeçler salaktır. kendini olduğu gibi sevip kabul etme adına da bir yengeç olarak en azından salaklıklarımı sevmem gerektiğine karar verdim. bu çok salakça bir davranış olabilir tabi ki, ama salak kalıcak olan kendini salaklıktan kurtulmuş sanmak veya salak değilmiş hatta cinmiş gibi davranmak daha da salakça sanırım.

bir çok yengeçdaş insanla oturup konuştuktan sonra burçca salak yaradılışlı olduğumuza bir kere daha ikna oldum. en büyük salaklığımız da sanırım olaylara yanpiri yanpiri yaklaşmamızın ürünü. şöyle ki asıl olaya kanalize olamayan yengeç hayvanı, hedefine o kadar dolambaçlı yollardan giderken o kadar ekstra olayla cebelleşmek durumda kalıyor ki asıl olaya ne enerjisi ne gücü ne de hali kalıyor. e aktivitelerini adam gibi önceliklerine göre düzenlemeyi de becerememiş oluyor tabi bu durumda ve üstüne üstlük dolambaçlardaki saçma sapan şeylerle delicesine uğraşmak zorunda kalarak kendine bin tane de dert ediniyor. şimdi bu salaklık değildir de nedir? 

ayrıca kaynakları saptamak konusunda da yengeçten daha salak bir yaratık düşünemiyorum. neyin nereden çıktığını, neyin ne ürünü olduğunu, hayatındaki durumların, olayların ve şeylerin nerden geldiklerini en bilemeyen yaratıklar olabiliriz. inanmazsanız yarın bir yengeç bulun ve ona ''süt nerden geliyor?'' gibi bir soru sorun. ''marketten'' veya ''buzdolabından'' diyecektir zira yengeçler ineklerin varlığından haberdar değildir.

neyse sonuç olarak bütün bu tespitler zinciri de bir yengeçten çıkmadır. bu nedenle salakça olması muhtemeldir. okuyanlar arasında yengeç varsa diye uyarmak istedim. 

iyi geceler dilerim.

0 saçmalayan daha çıktı: