Çarşamba, Ağustos 27, 2008

I Love You, I'm Going to Blow Up Your School

Huysuz ve uyuz bir insanım ben bugün. Bazı şeyleri son bir senedir kaybetmiş olduğuma çok sinirlendiğim bir gündeyim. Buraya listelemek istedim ama bu kafayla nasıl yaparım bunu bilemiyorum. Başlayayım bir yerden ama sonra yarım kalırsa "Ne saçmalamış bu" demeyin. Veya deyin bilmiyorum.

1- Bir şeyleri sorgusuzca hayatıma alabilme yeteneğimi
2- İnsanları yargılamadığım halimi
3- Sorunsuzca herkesi kabul edebilmeyi
4- Kimseyi değiştirmek istemediğim zamanları
5- Kendim için bir şeyler yapma isteğimi
6- İnsanlar için bir şeyler yapma isteğimi
7- Canımı sıkacak şeyleri hayatıma bir yerden sonra sokmama kararını alırkenki referans noktalarını
8- Hayatımın gidişatını sorunum yokmuş gibi anlatabilme yetimi
9- Hayatımın gidişatındaki sorunlarla başetmeme yardımcı olan yegane gücü
10- Sevme yeteneğini
11- Sevilmenin gerçekliğine olan inancımı
12- Bazen her şeyle ilgili çok kesin yargılarla konuşabilmeyi
13- Kitap okuma alışkanlığımı
14- Mutlu şeylerden bahsederken aynı mutluluğu yaşadığım anları
15- Beni mutlu edebilecek olan ne varsa içeri buyur etme alışkanlığımı
16- Kötümser his paratonerimi
17- Sigur Ròs dinlerken güçlü durmayı ve haz almayı
18- Arkadaşlarıma onlara değer verdiğimi hissettirebilme özelliğimi
19- Etrafımdaki insanlara keyfi değil de düşünceli davranabilmeyi
20- Dışarıda kulaklıksız yürüme isteğimi
21- Saçmalarken cidden saçmalayabilmeyi
22- Yatağımda uyumadan önce düşler kurma isteğimi
23- Hayatımı korkmadan yaşayabilme rahatlığımı
24- Dinleyebilme yetimi
25- Dinlerken sıkılmamamı sağlayan ilgimi
26- Canımın sıkılmasından kaynaklanan bir şeyleri değiştirme gücünü
27- Sarı renk giyinmeyi mutluluk kaynağı olarak düşünmeyi
28- Bir şeyi severken gerçekten sevebilmeyi
29- Tam o anda olabilmeyi
30- Tam onunla olabilmeyi
31- Tam kendim olabilmeyi
32- Belirgin olanlardan belirsizliklere geçerkenki deli cesaretimi
33- Korkmadan düşünebilmeyi
34- Korkmadan düşlemeyi
35- Güldüğümde gülebilmeyi
36- Ağlarken gerçekten ağlayabilmeyi
37- Hayatımı çift kişilik düşünebilmeyi
38- Yeniye olan inancımı
39- Yeninin iyi şeyler getirebileceğine olan sarsılmaz güvenimi
40- Eski zamanları düşünüp mutlu olabilmeyi
41- Geçmişimde pişman olduğum tek bir şey bile yok diyebilme rahatlığımı
42- 42'ye hala uslanmaz bir şekilde "hayatın anlamıdır" deme salaklığımı
43- İçimi sorgusuzca açabilmeyi
44- İfade etmeyi
45- Benimle ilgili yapılan doğru analizlere şaşırmayı
46- Hatta şaşırmayı
47- Arşivlerime olan bağlılığımı ve onlara gösterdiğim özeni
48- Bir şeyleri hakikaten de ciddiye almayı
49- Gece geç saatlere kadar ayık kalabilme yetimi
50- Çok sevebilmeyi
51- Birileri ve bir şeyler için gerçekten üzülebilmeyi
52- Benimle birebir ilişkisi olmasa bile bir şeyler hakkında endişelenmeyi
53- Olup bitenle ilgilenme isteğimi
54- Hayatımın bundan sonra daha iyi olabileceğine olan inancımı
55- Astrolojiye karşı ilgimi
56- İnsanları anlamaya ve açıklamaya dair empati deliliğimi
57- Her zaman içimden geçeni söyleyebilmeyi
58- Parmak uçlarında yürümeyi aptallık olarka gören tarafımı
59- İçimdeki odayı ne kadar dağıtsam da toplayacak gücü her zaman bulacağıma dair kesin inancı
60- Kahkahalarla gülerken, kahkahalarla gülebilmeyi
61- İlgimi
62- Hoşgörümü
63- İnsanları içimde/hayatımda bana zarar verebilecek kadar yakın yerlere yerleştirmemi sağlayan cesaretimi
64- Anlamlandırmak gibi saçma sapan işlerle uğraşan aptal yanımı
65- İsteklerimi
66- Geçmişimi
67- Çoğu kez "şimdi"yi

yitirmişim.

Bunlar aklıma bir anda gelebilenlerdi. Ha bir de sıkıldım tabii; 70'e bile tamamlamadım görüleceği üzere. Gerçi bu yuvarlama eğilimini de sevmiyorum zaten. Belli bir önem sırasına da koymadım bu listedekileri. Bazılarını ara sıra içimde hissediyorum ama yitip gitmiş gibiler daha çok. Bu liste gibi bir de aynı süre içinde kazandıklarım başlığı altında bir başka liste daha yapsam mesela, eminim ki burada yazılanları kopyala/yapıştır yaparım -hatta neden yapmıyorum acaba. Böyle anlamız bir işti anlayacağınız; okuyan da okudu maalesef. Daha fazla abuk subuklaşmadan (bkz: madde 21) susup, oradan buradan ses edenlere cevap vereyim. İyi geceler ve geçende Radiohead konserine bu sene ikinci defa gidecek olduğunu söyleyen E.'e söylediğim gibi "In Rainbows" rüyalar!

0 saçmalayan daha çıktı: