Cumartesi, Ağustos 23, 2008

Halfawake Alice

Dün Ayça'nın son gecesinde onunla beraberdik. Onu burada isteyeceğim döneme o buraya gelene veya ben oraya gidene kadar girmiş bulunmaktayım. Dün gece eve döndükten sonra hemen yatağıma girdim bir iki saat içinde. Fakat sabaha karşı 5-6 gibikorkunç br ağrıyla uyandım karnımda. Sonra geçer gibi oldu ve uykuya geri daldım. Sabah yatağımdan kalkmak bilemedim. Sanırım dün gece içtiğim Bailey'sin buzları çeşme suyundandı ve o çeşme suyunu kıtır kıtır yiyen insan olarak ilerleyen zamanlarda dersimi iptal ettirecek kadar karın ağrısına maruz kaldım. Öğlen eve geldim ve yatağa yapıştım.

Şimdi, biraz kendimi iyi hissettiğim şu anda geçen gün ychorus denen kulak rahatsızlıklarına iyi gelen blogda Japon müzik insanlarından bir seçmeceyle olşturulmuş bir albüm indirdim. İçindeki bir şarkı özellikle dikkatimi çekti. Şarkı Meso Meso'nun, adıysa Alice. Alice o kadar güzeldi ki tüm albümü edinme çalışmalarım dinler dinlemez başladı ve fakat bulamadım ne yapsam ne etsem de. Ben de buraya upload edeyim şarkıyı ve size de bu merakı aşılayayım böylece hep beraber arayalım istedim. Mùm'un uyku arasında yarı uyanık bir sesle yaptığı şarkılar gibi; şarkının içinde vızıldayan minik melekler var adeta. Bulan haber versin. Buyrun:

Meso Meso - Alice

6 saçmalayan daha çıktı:

Unknown dedi ki...

epey rare bi albüm olmalı
ben de hiçbişi bulamadım
bi de meso meso'yu yumiko diye çağırıyormuş arkadaşları
ama öyle de bişi bulamadım böyle de bişi bulamadım

geçmiş olsun bi de

divina dedi ki...

teşekkür ederim hem albüme bakındığın hem de eçmiş olsun dileğin için. ben de bulamıyorum yumiko hanımla ilgili hiçbir şey. bulunca ilk iş buraya yazmak olacak ama.

Ayça dedi ki...

oyyy geçmiş olsun :(

ma dedi ki...

Kartpostal niyetine: http://www.sendspace.com/file/0a09io

Vaykorus dedi ki...

Merhaba..

Googla'dan araştırırken tesadüfen buldum burayı. Blogun sahibi ve Ychorus Vol. 41 ismindeki Japanes toplamasını yapan şahıs benim.

"Meso Meso" adlı projeyi beğendiğinize sevindim.

"ma" Nickli arkadaşada teşekkür ediyorum. Uğraşmış bulmuş linki. Underground porjelerin albümlerini bulmak cidden büyük sorun. Ychorus olarak Underground işlere ağırlık veriyoruz kurduğumuzdan beri..

Bundan böyle takipçinizim!

Sevgiler..

divina dedi ki...

Karşılıklı takipleşeceğiz demek ki :) Ychorus'un sahibi olup da üstüne bir de o toplamayı yapan insanı burada görmek mutluluk verici tabii. Bulamadığınız birileri olursa, biz buralardayız.
Sevgiler.