Cuma, Ağustos 01, 2008

"... and leave her be, leave her be..."

Bugün sabah gözümü saat 08:40'ta açtım. Gözlerim daha da açıldı haliyle çünkü 20 dakika yonra dersim başlayacaktı. Hemen kalktım; üzerime bulduğum ilk elbiseyi giyindim. saçlarımı apartmandan aşağıya inerken topladım. Yüzüme gözüme aynada bir kez olsun bakmadan dışarda buldum kendimi. Taksiyle saat 08:55'te işe vardım. 5 dakika içinde kendime gelmeye alıştım. Sonundaysa daha 20 dakika önce uyanmış bir insan olarak derse girdim.

Şu anlattığım sahne bu aalar hiç olmadığı kadar fazla tekrarlanır oldu. Rüyalarımda beni uyandırmayacak ne var, gerçekten çok merak ediyorum zira hatırlamıyorum da hiçbirini. Sanırım biraz uykuya ihtiyacım var.

Yarın bu saatlerde İstanbul'dayım. Önce B.'nin evine gidilecek. Fotoğraflar çekilecek ki zaten ev stüdyo haline getirilmiş bile. Üstüne bir de özel birinin özel bir yerde bir programı varmış. Ona katılmak istiyorum delice. Daha sonraki gün ise B., C., D. ve D. ile kahvaltı yapılacak Bebek'te. Çok eğlenceli bir haftasonu olmasını diliyorum bu haftasonunun. Güzel olacak gibi zaten. Björk bile başlı başına yeter ki daha fazlası bile var. İyi hisler içerisindeyim uzun süredir ilk kez bu kadar yoğun.

Haftanın müzik tavsiyesiyse Hualun adlı taa Çin'de post rock yapan bir grup. Geçende keşfettim kendilerini. Zevkle dinliyorum arada. Nasıl diye anlatmayacağım. Post rock işte. Gerek duymuyorum. Ama arada A Red Season Shade'e benzetiyorum. Epeyce akıcı, rahtasız etmeyen bir tarzları var. Öyle.

Ha bir de eğlenceli bir detay olarak, Montauk Canavarı diye bir şey varmış meğerse. Ben bunu birkaç gün önce Boing Boing'te görmüştüm ama pek kaale almamıştım kendisini; prim vermemiştim. Ama bloguma uğrayanların keywordlerinde bugün bu "Montauk Canavarı" dikkatimi çekti. Bir baktım bana pek bir feyk görünen canavarımsı şeymiş bu meğerse. Nasıl olduysa çeşitli arama motorlarına "Montauk canavarı" yazınca Imagine Room çıkıyormuş sonuçlarda. İnsanların gelmeleri ve gitmeleri bir olmuş. Çok acıdım kendilerine aradıkları bilgiyi bulmak yerine sinir bozucu bir yazıyla karşı karşıya kaldıkları için. Bunun üstüne hemen bir adet fotosunu buraya ekleyeyim de, üzerine pek bir konuşulan ve Montauk'ta kıyılara vurduğu iddia edilen bu yaratıkcağızı görmek isteyenlerin elleri boş kalmasın diye düşündüm. Buyrun efendim, o çok aradığınız canavar budur:

0 saçmalayan daha çıktı: