Çarşamba, Ocak 16, 2008

"you're beautiful in the morning..."

Kalbimin artık fiziksel işlevi dışında hiçbir işe yaramadığını henüz öğrendim. Bu iyi hissettiriyor bana. Olduğum, geldiğim halini seviyorum kendimin. Sanki artık görünmeyen bir zırh beni koruyor gibi silahlardan, oklardan.

Onun dışında, farklı şeyler oluyor bu ara hayatımda. Garip gelişmeler... Beni oradan oraya sürükleyen. İyi de yapan.

Mesela geçen günlere gittiğim bir yerin sokaklarında temizlik yaptım. Birilerini süpürdüm. Canım pek yanmadı. Eminim eğer hep o sokaklarda geziniyor olursam bir süre sonra, o zaman hiç yanmayacak. Artık buralardan en son E. ve İ. ile geçmiştim diyeceğim çünkü.

Sonra Susan Miller'ın hastasıyım. Böyle yorumları hakkımda nasıl yapabiliyor bilmiyorum. Evet, o yorumları burcumun insanları için yapıyor ama ben özel olarak benim için yaptığını düşünmekten hoşlanıyorum. Eğer gerçekten ilerki zamanlarda dedikleri yine tutarsa, kendisine bir hediye göndermeyi düşünüyorum.

Hiç yazasım yok aslında çok varken. Daha fazla saçmalamadan bitsin istiyorum bu yazı.

0 saçmalayan daha çıktı: