Salı, Ocak 01, 2008

"B"

Önceki yazıda 2007'nin kişisel tarihlerimizdeki ortak izdüşüm cümlelerini sıraladığımızdan bahsetmiştim. Herkes listeler yapmış zaten bloglarda, yok şu abüm böyle, yok bu film şöyleydi diye, ben de bunun listesini buraya ekleyeyim istedim. Hemen geçen yılın en "hip" cümlelerine geçelim lafı daha fazla uzatmadan:

1- "Bilmiyorum."

Bu cümle o kadar söylendi ki içimizde, ve söylendiği anda içimizde öyle derin kazı çalışmalarına sebep oldu ki, kendisi hala o derin dipsiz kuyularda, mağaralarda yankılanıyor. Söylendiği yerlerden kaçma isteği, mide bulantısı, kusma, denge kaybı ve algı bozukluğu gibi güçlü yan etkileri olduğundan 2008'de bu lafı kullanma ehliyeti bulunmayanların kullanması yasaklandı. Haberiniz olsun.

2- "Birlikte olmayalım ama hayatımda ol."

Bu ise başka bir cümleydi 2007'ye damgasını vuran. Söylendiğinde söyleyen kişiye tek kelime etmeden elveda denmesi gerekmektedir. Yapılmazsa kişi üzerindeki tahribatı yer kabuğuna sıçrayıp, içteki nefretin dışarıdaki yansıması olarak depremlere sebep olabiliyor. Bala'daki depremler bu sözü bu şehirde duyan iki kişinin içindekiler yüzünden oldu. İnanmazsanız Işıkara'ya bir mail atın beni referans göstererek. Duyanlar duymayanlara anlatsın.

3- "Beni heveslendir."

Aslında bu cümle 2007'nin son akşamına kadar hayatlarımızda yer almıyordu. Son dakikada sevgili D.'nın yaptığı bir telefon konuşmasında söylenmesiyle, listeye 3. sıradan girmeyi başardı. Bütün gece dile dolandı. Telefonda bir şey yapmak için neden arayanların cümlesiymiş ama o neden zaten konuştukları kişiymiş, onların da haberi yokmuş. Haberleri yoksa pasta yesinler o halde. Gerçi bizde o da vardı ama neyse...

Bu üç cümleyi bir süre hayatlarımızda duymak veya kullanmak istemiyoruz. Avrupa Yakası'nı izlemek istemiyoruz.

Bu cümleler bir bir ortaya dökülürken içimizdeki birikintilerden fırlayıp, farkettik ki hepsi de "b" harfile başlamakta. Biz de "b"ye karşı bir antipati geliştirelim istedik bu yılın ilk dakikalarında. Şöyle notlar aldık. Hiç dokunmadan kopyala yapıştır yapmak istiyorum izninizle.

"

"b"den nefret ediyoruz.
"klmnö"

"c" "b"den sonraki "y" ise "z-a-b"dan önceki.
götran
beklenti

lanet çağrışımlı "b" listesi:

bok, boşuna, bencil, bırakmak, belki, bahtsız bedevi, başka, boğaz, bebek, balık, boğlak, ben, bana, beni, benden, bende, benim, bence, "beddua", batmak, bayağı, bıkkınlık, bıkmak, bezmek, bezelye, bıyık, beter, banka, banhattan, benetton, berkay, bengay, bulanık, bulamaç, balçık, böööghhee, boşvermek, bono, bat for lashes, broken heart, bürokrasi, başbakan, battal boy, babacan, bakan, beyhude, boşluk, bad, boş, balgam, brutal, brooklyn, bağırsak, bezik, bedük, berat, barbara streisand, barbaros, bozuk, büzük, bayat, boyfriend, bağdat, balgat, bush, bomba, bilek, bezgin, bezmek, bizans, briç, bit, bulaşmak, bulaşıcı, bulaşık, baskül, bacanak, baldız, bebe, bask, basık, baskı, beşiktaş (takım), bağdat caddesi, bayan, bay, baş, burs, bataklık, beckham, brokeback mountain, boza, bazlama, barış, biyolojik silak, boru, borusan, borat, bombay, bollywood, birkaç, bunalım, britney spears, bandırmak, başak, bala, büyükşehir belediyesi, belih bökçek, beton, burma bıyık, basur, burhan altıntop, beyaz (show), bürkan (bu sana ayça :) ), boğaç, bodur, bıdık, bücür, bullocks, balon, beerfest, bira, boncuk, belli, bonjour, birsen, birahi, biraver, budala, bunak, büst, bariyer, boyzone, backstreet boys, birdirbir, bi kere, bağır, böğür, bin ladin, basic design, börtü böcek, bim, bıçak, böğürtlen, borç, bukalemun, boynuz, beklemek, benzeri, benzer, briyantin, burdur, bela, bitirmek, başlamak, billur, boşluk, birileri, bitsin ama bitmesin, belong, bankrupt, ban, buhran, bocalamak, bacı, balina, bokböceği, but (ing), between, bookface (:p), b."


Hepiniz "b"i gidin rica ederiz.

1 saçmalayan daha çıktı:

Ayça dedi ki...

dün sıkıntıdan patlarkene gereksiz bi 2008 jeysi yazıp sora bakıp ulan komik bi 2007 jeysi yazsaydım kejke demijtim ama bu kadar gülmekten altıma sıçırtanını yazamazdım heralde :D

ju ana kadar hayatımda daha önce beni hiç bu kadar güldürüp eğlendirdin mi bilmiorum ama "allah da seni güldürsün" yönünde olcak 2008 dileklerim :)

son paragrafı da bok parantezine almadan detaylandırdığın için ayrıca tebrik eder, tejekkur eder, oscar amca heykelciği veririm :)