Cumartesi, Ocak 05, 2008

"Slow it seems, vague like dreams..."

Bugün bir arkadaşım iki gece önce beni görmüş rüyasında; onu anlattı. Rüyayı buraya yazmak istedim, geride bir ekmek kırıntısı bırakmak ve ileride eve dönüşümü kolaylaştırmak için.

Rüyada Seda ve ben, çimenlerin dizlerimize kadar geldiği cennet gibi bir yerde, doğanın ortasında dolanırken, Seda fotoğraf çekilelim istiyormuş. Herşey çok mutlu giderken ve tam da fotoğrafı çekecekken, ben ayağa kalkıp ağzımı açıyormuşum. Ağzımdan epeyce büyük bir yılan çıkarıyormuşum. Hatta başımı sağa sola savurup o yılanı sonuna kadar çıkarmaya çalışıyormuşum. Sonra Seda uyanmış. Bugün beni görünce bana da anlattı ki zaten herkes biliyormuş bu rüyayı benden başka. İlginç...

O yılanı bir gün sonuna kadar çıkarıp bu rüyayı tamamlamak en büyük isteğim. Çıkmaya başlamış tabii bir de.

Bu her şey olağan seyrinde daha sakin ilerlerken, iyi bir gelişme olmalı.

0 saçmalayan daha çıktı: