Cuma, Ocak 04, 2008

Pimp My Radiohead

Pek sevdiğimiz Muzaffer insanı geçen hafta bana harika bir Radiohead coverı hediye etti. Farkında değildi o yemekte bana bu şarkıyı hediye etmiş olduğunun ama kendi kendimin en azılı düşmanı olduğum zamanlarda bir bu hediye bir de LCD Soundsystem imdadıma yetişiyor. Düğüm haline getirdiğim her yanımı çözüyorlar. Rahatlıyorum. "Nothing's gonna change my world" oluyorum. Güzel oluyorum.

Hemen size "dünyanın en güzel" (fever bu senin içindi :P) Radiohead coverlarından biri için bir link vereceğim ve bu şarkıyı her indiren bana bir şarkı ediye etmek zorunda kalacak. Ben Muzaffer'e siz de bana borçlusunuz, ona göre.

Planet Telex'inizi böyle almak istemez miydiniz?

2 saçmalayan daha çıktı:

turuncu dedi ki...

:)

yalnız fekat ama lakin bu link arızalı sanki?

divina dedi ki...

aaa hemen bakayım bi