Pazar, Nisan 12, 2009

"to a place I know"


Ben geçende burayı bir ferahlattım ya, meğerse içimin rahatlığı yansımış buraya. Köşeye de "I'm super, thanks for asking" yazdım ya. Öyleymiş cidden. Her bir tarafa saçma sapan gülücükler saçasım var.

Bugün beraber maç izledik K. ve S. ile. Baya baya eğlendik. Bayadır böyle oturup ciddi ciddi maç izlememiştim. K.'in hareketleri ve arkalardan yapılan yorumlar daha da keyifli hale getirdi maç izleme sürecimizi.

Nihayet Polly Jean'ciğimin albümünü tam olarak bir dinledim. Passionless, Pointless neymiş öyle. Böyle ayarında hüzünlenebilsem keşke hüzünlendiğimde diye düşünüyorum her seferinde. Oturup bir süre boyunca elimde içkimle bir yere baksam, böyle melodiler geçse kafamdan, yüzümde minik ne idüğü belirsiz bir gülümseme ile ama. "I don't remember" kısmına şaşırsam, nasıl olur da hatırlanmaz desem kendi kendime. Sonra bir farketsem mesela ben de hatırlamıyormuşum. Ama sanırım öyle. "I wish this moment here forever!"

Soldier hiç olmamış ama aynı albümden. Mıymıymıy sesler PJ'e gitmiyor. O bağıra çağıra şarkı söylediği ve sonunda tam arkasında dükkanda "halal meat" (B.U. tırnağı ve detay insanı) yazan videosundaki gibi fütursuzca sade ve şık gece kıyafetleriyle saçlarını savurarak söylemeli bu kadın şarkılarını. Veya soğuk soğuk hüzünlenmeli. Albümün en güzel kısımları Black Hearted Love, Woman A Man Walked By/The Crow Knows Where All The Little Children Go ve Passionless Pointless'mış ama ilk dinlemelerden çıkardığım bu oldu. Tam da az önce dediğim ideal PJ şarkısı ve tarzına örnek teşkil ettiklerinden herhalde.

Son olarak bir grup keşfettim ki sormayın. Sormayın evet şimdilik Bir ara buralara koyacağım; belki yarın belki yarından da yakın. Şimdilik vaktiyle ilgili net bir bilgi elimizde bulunmamakta. Hem haz ertelemek iyi bir şey; valla bak.

2 saçmalayan daha çıktı:

Tugc dedi ki...

Boyle cok daha guzel olmus burasi valla.

divina dedi ki...

Teşekkürler efendim :)