Cuma, Nisan 10, 2009

Bodysnatcher Dansı

Boing Boing bayadır severek takip ettiğim bir site. Kendileri bugün Happy Friday! diyerek yaklaşık bir sene önce kendilerini ziyarete gelen iki insana bu garip kafaları taktırıp Bodysnatchers'da dansettirmişler. Bugün de artık ne akla hizmetse o kadar zaman sonunda koyalım demişler. Sonlara doğru ortaya çıkan sarışın teyze boinboing muhabiri aslında. Bu videoda kamera arkasından verdiği direktiflerle elinde bir kamçısı eksikmiş gibi geldi bana. Radiohead dinlerken bu kafalardan takmamalıymışız bir de. Veya takın ne bileyim.

8 saçmalayan daha çıktı:

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Böyle çok daha iyi olmuş blog. Hayırlı olsun efenim : )

divina dedi ki...

Teşekkür ederim. İlk hayırlayan siz oldunuz :)

Ayrıca bugünkü Ömer Seyfettin diyetine de hayran kalmamak mümkün değildi hahhah

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Oh ne ala! Hayran kaldığınızı ben blogunuzun yeni halini beğenmesem öğrenemiyorum. Uygulayın gizli gizli siz diyetimi. Sizce bu hakkaniyete sığıyor mu? ehehhe

divina dedi ki...

Reader'dan share ettim diğer fifi kız arkadaşlarımla da paylaşmak için, malu yaz geliyor. Herkes gizliden gizliye hayranmış size meğerse. Takip ediyorlarmış sizi :))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

EHEHEH iyi de neden bu gizlilik anlamak mümkün değil? Oysa ben alenen ortalık yerde yazıyorum : (((

divina dedi ki...

Havalara girmeyin diye olabilir. Yarına sizin sayenizde her birimiz iki el birden kesip 10ar kilo vereceğiz. Ne dert ne tasa :)

Radnor dedi ki...

tam zopalıkmış bu ikisi

divina dedi ki...

Niye canım? Her gün böyle iki dans etsek dert tasa kalmaz gibi geldi bana.