Pazartesi, Nisan 20, 2009

I Wish I Was

Çarşamba günü saat 12:30 itibariyle Cumartesi sabahı saat 09:50'ye kadar yapacak işimin olmayışı bu gece beni anlamsızca mutlu etti.

Şimdi elimizde birkaç plan var. Birincisi tası tarağı toplayıp iki günlüğüne anne-baba ziyareti yapmak, ikincisi Eskişehir'e pek bir özlediğim Muzo'yu görmek ve hiç gitmediğim sokaklarını görmek için günübirlik uğramak, bir diğeri ise oturduğum yerde oturup, orası senin burası benim gezip, alışveriş yapıp, güzel filmler izleyip, müzikler dinleyerek birileriyle veya yalnız vakit geçirmek.

Aklımda bir İstanbul planı da geçmiyor değil ama sanırım bunu konserlere saklıyorum. Bir de zaten çılgınca uzaklaşasım var buradan artık. Yıllardır bunu söyleyip durup, tek tük girişimlerde bulunup, tembellikten hala Ankara'da ikamet ediyor olmam tak etti geçenlerde. Oturduğum yerde, bu yazın planını çıkarırken, kendi kendime sinirlenip, bir anda "Ehhh yeter be" demiş olmam bunun ilk işaretçisiydi. Bu yaz elimden ne geliyorsa yapıp, artık buradan çekip gitmeye niyetliyim. Olursa eğer bir daha buraya eş dost ziyaretleri dışında dönmemecesine giderim artık diye düşünüyorum. Aylardır da gelecek planlarımdan pek kimseye bahsetmeyişime bu paragrafla son koyuyorum.

Matthew Herbert dinlediğim bir dönem vardı. Yoğun olarak adamın türlü projelerini tüketiyordum o ara. Şimdi o döneme bir dönüş yaşamaktayım herhalde. Kendisinin her ruh haline uygun bir projeye sahip olması insanı kıskandırıyor.

Birkaç gündür süregelen sersemliğim bugün azalmıştı epey. Sanırım bunda öğleden sonra 1:30'da gözlerimi açmamın yeri epeyce büyük. Gece saat 2'den o saate uyuyunca, hayat daha normal, aklım daha yerinde çalışır hale geldi. Uykuyu sevmeyen bir insan olarak arada böyle uzun uykulara ihtyacım oluyor benim de. "Ben de insanım" veya "Human after all".

Dün gece de çıldırıp birkaç yolculuk fikri düşürdüm aklıma. Eşek kendi aklına karpuz kabuğu düşürebiliyormuşmuş meğerse. Başkasına da gerek yokmuş. Prag'daki Radiohead konserine bir bilet alma konusunda birkaç güne karar vermeliyim. O kararın olumlu olmasını tüm kalbimle istiyorum. Ama düşünülecek birkaç ekstra olasılık daha var. Bakalım.

Madem öyle sizi Doctor Rockit süsü verilmiş bir adet Matthew Herbert ile başbaşa bırakayım. Si ya.

Doctor Rockit - I Wish I Was

3 saçmalayan daha çıktı:

Ayça dedi ki...

oh be sonunda

yoda dedi ki...

brugge'e gel :P melih'e dua edersin.

divina dedi ki...

Ayça gelsin oraya bence. Daha yakın :) Ayrıca Melih'e dua edebileceğim bir yer var mı bilememekteyim.