Cumartesi, Nisan 25, 2009

Steyt of Imörcınsi

Muzo sağolsun, şu anda Björk izlemekteyim. Kendisinin (Muzo değil) Royal Opera House'da verdiği konserdeki performansıyla geçen yaz burada izlediğimiz Fatma Girik bozması Björk'ten epeyce farklılıklar göstermekte. En son birkaç ay önce telefonda teessüflerimi bildirdikten sonra beni aramaya yüzü yok zaten. Bunu da okur ve hiç konuşmaz artık. Kendisi bilir.

Harm of Will şahane bir şarkı bunu hemen burada söyleyeyim. "If there is a man about town, It is he" demiş kadın. Daha ne desin...

Geçen gün, delirdiğim zamanlardan kalan son kırıntı sözlerimi de buraya döktüğüm gece yani, 80ler 90lar partisine gittik aslında. Hayatımın film şeridi gibi gözlerimin önünden geçtiği bir eğlence çeşidiydi. O dönemlerde pek alakasız durduğum Türk müziğiyle bu kadar içli dışlı olabildiğim başka bir zaman daha yoktu. Meğerse hepsi bilinçaltımda saklı duruyormuş. Her çalan şarkının sözlerine eşlik edişimde, yüzümde ekşi bir ifadeyle bunları nasıl biliyor olduğuma şaşırdım içimden, dışımdan. Dans ettik, geçen sene Nada civarlarını kasıp kavuran, milyonları peşine takmış ünlü Thriller dansımızı yaptık hatta.

Sonra tabii eve dönüşümle, şu ana oryantasyonumu sağlayacak bir şeylere ihtiyacım var diye düşünürken, Mogwai sağolsun(!) imdadıma yetişti. Sonra ben bir kustum buraya. Rahatladım uyudum sonra mışıl mışıl. Son iki gündür yaptığım pek bir şey de olmadı.

Flight of the Conchords'a başladım bir de. Pek sevimli geldiler herkese geldikleri gibi. Daha devam edeceğim onlara.

Arada dün Masumiyet'i izledim birinin G.'in sözünü tutarak. Filmden sonra onun sözünü hep tutmaya karar verdim.

Bugün ise Sonbahar'ı izleyecektim ki alışveriş yapma ve günümü rezil etmeme isteğim daha ağır bastı. Çıkıp bir şeyler alayım dedim. Nerde abuk şey varsa onları denedim. Aklı başında davranıp almadım ufak tefek şeyler dışında bir şey. Alsaydım bir de aldıklarımı giymek için çeşitli organizasyonlar yaratmak durumunda kalırdım. Bunlardan birisi kıyafet balosu, bir diğeri ise konser düzenlemek ve çeşitli kostümlerle sahne almak olurdu. O kadar fantastik...

Sanırım eski eğlenceli vakitlerime çılgın bir geri dönüş yapmış bulunmaktayım. Aklımda ıvır zıvır bulunmadan, beni mutlu eden ne varsa onlar dışında bir şey düşünmeden gülümseyip dans ettiğim vakitlerin başlangıcında emeği geçen herkese teşekkürler. Hatta birine daha çok teşekkürler. Anladıysan bir işaret gönder :)

Son olarak kapanışı "Björk'ü Google Earth'te nasıl buluruz" sorusuna açıklık getiren Joga klibiyle ile yapma isteği içindeyim. Hatta inanmazsınız ama:

"Emotional landscapes,
they puzzle me - confuse"


2 saçmalayan daha çıktı:

Burçe dedi ki...

ahaha fatma girik bozmasi björk'ten sonrasini okuyamadim :)))

divina dedi ki...

valla ama bak inanmazsan:

http://divvida.blogspot.com/2008/10/bjrk-fatma-girik-by-neriman-kksal.html :)