Pazartesi, Mart 02, 2009

"Your health throughout life has been either very good"

Şu başlık var ya; nasıl yalan of off...

Bugün Cepa'ya gitmemiş olmam çok güzel çünkü son beş günümü orada geçirdim, daraldım. Dün Synecdoche New York'a gittik. Hayatımın filmleri listesi gibi bir şey yapsam ilk sıralardan girecek bir filmmiş. Ayrıca yazasım var hakkında bir şeyler ama şimdi değil çünkü şu anda en büyük "baş"belam sinüzitle cebelleşmekteyim ve hasta olmamak için elimden geleni ardıma koymamaktayım. O yüzden kendimi çok yormadan iki satır bir şeyler yazmak istedim.

Bu beş gün boyunca izlediğim filmlerden Uprise ve Lynch üzerine olan o belgesel beni hiç tatmin etmedi. Lynch'le ilgili olan had safhada sıkıcı ve anlamsız detyalara sahip, Uprise ise izlerken beş defa "çıkalım mı artık" dediğim bir filmdi. Tüm bunlarla ilgili aha güzel şeyler yazmak istiyorum o yüzden filmlerle ilgili susuyorum şimdilik. Love seatlerde oturmak güzel ve rahatmış bir kere onu öğrendik. Bir daha uzunca bir süre Cepa'ya gitmek istemiyorum. Peppermill'den, Burger King'ine, Kuki House'undan Schlotzsky'sine kadar her köşesinde anılarım oldu artık. Şu anda mağazaların vitrinlerine kadar anlatabilirim.

Şimdi az biraz ateşim olduğunu farkettiğimden, kısa süre içinde kendimi uyku moduna geçirmeyi düşünüyorum. Yukarıdaki başlığın devamında bir de şöyle bir şey söylemiş astrocum benim için: "or you have had the capability of quickly recovering from illness."

Görelim bakalım.

0 saçmalayan daha çıktı: