Perşembe, Mart 12, 2009

Rizmafor

"yapılmamışı yapmaksa zaten esas olan
intihar bile edemeyeceğimdir o zaman"

ma


Kendisi bu nihilizm marketing'i yapılsa slogan olarak seçilecek şu iki satırı iki saniye içinde uydurmuş ve bana iletmiş ve hatta hem sözlüğe hem de bloga koymamı istediğini bana hissettiren mesajlar yollamıştır -ki kendisi "yok canım öyle hissettirmeye çalışmadım" diyebilir de. Üzerine bir şey demeye gerek yok zira

"üzerine her şey söylenmişse bu sözlerin
ne anlamı var debelenmenin"

deyip susup kenara çekiliyorum. Ayrıca İstanbul'u ahlak kenti yapmayı hedefleyen Saadet Partisi hedelerinin bir kanalda şu anda yaptıkları dans şovunu izlerken beni daha çok eğlendirebilecek başka bir şey olmadığından, hem kendi hem de burayı okuyan birkaç kişinin sağlığı ve güvenliği için susayım.

0 saçmalayan daha çıktı: