Çarşamba, Mart 25, 2009

"This is a wasteland now"

Babalar hissediyor.

Bahar geldi geleli her şeyi bahara yüklediğimi farkettim az önce Rüüü ile konuşurken. Mesela örnekler:

"Paul garip bazen bu aralar. Bahardan herhalde."
"Çok dalgınım birkaç gündür. Bahardan sanırım."
"Aşık olmak istiyorum ben sanırım. Bahardandır bahardan."
"Yeni bir şeyler bulsak yapacak. Bahar geldi ya sıkıldık tabii eskilerden."
"Spora gitmem lazım. Bahar etkisi bu da işte."
"Uyumak istiyorum sürekli. E bahar tabii."
"Hoplayıp zıplayasım var. Bahar geldi tabii çıkmak istiyoruz sürekli dışarıya."
"Bir yorgunluk var üzerimde. Bahar'dan nefret ediyorum."
"Saçlarım dökülüyor. Derim bir garip. Uff geçsin şu bahar ayları."

diye daha sonsuza kadar bu aralar söylediğim her cümlenin sonuna eklenebilir son cümleler. Ne güzel ya. Her şeyi bahara yükle. Ayrıca "bahar" yaza yaza kelimenin tüm anlamını yitirdim şu dakika. Yaşasın.

Geçen hafta sonu Hansel ve Gretel'i Hamsel ve Gretel yaptım. Çok bir saçmalık değil ama niyeyse güldük üstüne. Bahardandır di mi?

Son iki gündür misyonuymuş gibi, R. bana sürekli olarak "Sen iyi misin?" diye sordu. İyiyim şeklinde cevaplasam da inanmadı. Kendi bilir.

Ayrıca Ayça'cığım bana yaptığın o testi başkalarına yapınca çok keyifli cevaplar alınabiliyormuş. Anladım ki sorun bendeymiş. Hatta buraya da yazayım testin sorularını da isteyen bana maillasın cevapları diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Her şeyin sırrını açığa çıkaran bu güzel psikoloji testimizden mahrum kalıyorsunuz ama naapalım. Keyfim öyle istiyor.

Bugün eve gelirken yine Interpol'e sardım. Biraz nostalji yapayım istedim. Bu şarkıya taktım bugün niyeyse; bahardan olmalı.

0 saçmalayan daha çıktı: