Çarşamba, Mart 04, 2009

Charles Darwin's views on religion - Not Sure About The Former



Dayanamadım ve facebook'taki album art furyasına ben de katıldım. Ha nasıl oluyor da yapılıyor bu diye sorarsanız anlatayım hemen. Önce Wikipedia'da random article'a basılıyor. Ordan grup ismi çıkıyor. Sonraki adım ise random quotelar. Quotations page diye bir site var ordan yine random olanından seçilip sayfa sonundaki son quotationın son 4-5 kelimesi albümün adı oluyor. Son olarak flickr'da yine random seçeneği kullanılarak gördüğünüz üçüncü resim album kapağı oluyor.

Benim grubun adı: Charles Darwin's views on religion
Albümün adı ise: Not Sure About The Former
Kapakta ise bu resim çıkıverdi şansıma. Pek bir sevdim. Hemen birbilerine ekledim Picasa kullanarak, renklerdi, efektti, yazıyı oturtmaktı, fontu seçmekti -ki kolay oldu hemen Helvetica'ya gidiverdi elim- derken facebook'a koydum bunu. Sonra şimdi buraya da ekleyeyim dedim.

İyi ettin. Aferin.

PS: Kardeş gruplar olursa haberim olsun, çok eğlenceli buldum bu olayı nedense. Sanırım gerçeğine hep sahip olmak isteyip hiç olamayacak olmam gerçeğini bir tarafa atıp fantastik bir yerlere götürdü bu oyun beni. Oyuna da aferin o zaman.

0 saçmalayan daha çıktı: