Perşembe, Mayıs 15, 2008

Tavsiye Mektubu

Bugünkü temamız "tavsiye".

Herkesin The Ting Tings dinlemesini istiyorum (tavsiye #1). Yarın akşam Dj'imiz Nada'da Great Dj çalsın ve onu en iyi ilan edeyim diyorum... Hiç sanmıyorum ama bakalım.

Bugün yoğun bir gün değildi ama sanırım aklımdaki yoğunluk yetmiş olmalı ki yorgun hissediyorum kendimi. Tüm gün sürekli sözünü ettiğin grubu dinledim, insanlarla konuştum arada Zeitgeist The Movie'yi izledim. Komplo teorilerindeki ortak noktaların hemen hemen hepsini bu filmde görebiliyoruz. Zira tümdengelimci bir tavırla böyle işlere girişen her yapım, kitap, düşünce beni komplo teorisi fikrine ittiği için, söylenilen şeyleri fantastikliği ve aklın ve hayalgücünün sınırlarını göstermesi anlamında çok beğenip bir kenara "zaman geçsin, akalım ne olacak" diyerek yerleştiriyorum. Aslında azıcık dünyanın şu haline kafa yormuş bir insanın düşünebileceği her şey var filmde de. Üstüste koyulan tüm bilgiler gerçekten de izleyiciyi gelinmesi gerekilen noktaya getiriyor. Bazı yerlerde kocaman kocaman açıyorsunuz gözlerinizi ve hatta bir an bile sıkılıp da "bu ne ya" diye hevesiniz kırılmıyor. İzleyiniz (tavsiye #2).

Geçen gün sabah 07:30'da alarmla bölünen ve yarım kalan rüyamda söyleyeceğim şey uyanırken aklıma gelen ilk cümle olarak günüme anlam kattı. Şöyleydi:

"Senleyken başka birinin kalıntılarının yükü vardı, benim mutluluğumu çalıyordu. Şimdi yine senleyken, o kadar zaman geçmişken, şimdi kimin çalınmış mutluluğunu yaşıyorum acaba?"

Bu cümle üstüne hiçbir şey yazmayacağım. Kendi kendini açıklayan bir cümle olmasının yanısıra hakkaten de artık sinirimi bozan gereksiz bir hadise üzerine hatırlanmayan ama ne çeşit olduğu az çok anlaşılabilir olan sözkonusu rüya, artık hatırlanmadığı için mutlu bile etti beni. Bir gün belki bir yerde kullanmak isterim diye hatırlatma yapayım dedim burada kendime yine. Siz de yapın böyle hatırlatmalar; arada dönüp bakınca blogların işlevselliğine hayran kalıyor insan (tavsiye #3).

Yarın güzel bir gün olacak. Boş bir sabah, akşama doğru iş güç, sonrasındaysa eğlence. Üçü bir arada. Yarın Minna's ve Nada'ya gelsin herkes (tavsiye #4).

Bir de bugün içimdeki hastalıklı yerleri iyiden iyiye kazımaya başladığımı farkettim. Daha ne olsun? (Yazarın kendine tavsiyesi: Go Girl!)

ps: Rüüü, buraya gelmelisin (tavsiye #5). Ay lav yu!

0 saçmalayan daha çıktı: