Salı, Haziran 09, 2009

"You gotta let this shit go"


Bir şey gördüm. Hiç üstüme vazife olmayan şekilde panikledim. Orayı burayı araştırdım. Sonra düşündüğüm gibi olmadığını gördüm ve çok rahatladım. O kadar rahatladım ki, hiç uykum olmamasına rağmen aniden gerilen sinirlerimin gevşemesiyle yatağa doğru yollanayım dedim kendi kendime. Hatta yine o kadar rahatladım ki, düşündüğümün doğru olmadığını fark ettiğim anda "oh!" sesi çıktı ağzımdan.

Bu yukarıdaki paragrafta altı çizili/italik/bold olması ve elindeki sopayla kafama kafama vurması gereken kelime öbeğini bulana o kelimelerle beni sonsuza kadar pataklama yetkisi vereceğim.

Zira gerekiyor.

3 saçmalayan daha çıktı:

Ayça dedi ki...

"hiç ustume vazife olmayan"?

divina dedi ki...

Buyrun bu balyoz.

Ayça dedi ki...

doynk doynk doynk doynk!
(her vuruşumda ses efekti olarak fonda bir "hiç", bir "ustume", bir "vazife", bir "olmayan" kelimesinin yazılı olduğu bir karikatur çizicektim buna cevap olarak ama çok işim var bu aralar, en yakın çizer kişiye bu görevi devrettim)