Çarşamba, Haziran 03, 2009

Micachu & The Shapes - Lips

Micachu & The Shapes ile tanıştırayım bugün de sizi.

Bu sıralar Bowerbirds ve Manic Street Preachers ile kendimi mutlu ederken, bu grup farklı halleriyle öyle iyi hissettirdi ki beni, bir nevi teşekkürdür bu yazı onlara. 21 yaşındaki İngiliz Mica Levi'nin kullandığı mahlas Micachu. Bazı şarkılarda The Shapes ile beraber, bazı şarkılarda ise sadece Micachu olarak kaydedilmiş Jewellery adında ilginç bir albümü var kendisinin. "Garip", "zor" ve "uyumsuz" bir hal var tüm şarkılarda. Ben bu kombinasyonun bu aralar dinlediğim en sevimli şey olduğuna inanıyorum. Tabii yapımcıları Matthew'cığım Herbert'cığımın (B. burada seni anmak istedim) hakkını yememek lazım. Ben de o adamla çalışsam bir sene, "bu adam bana güveniyor yapımcım olduğuna göre" gibi bir mantıkla önüme gelen sesi bir araya getiririm. Elimden geldiğince çanak çömlek tıkırdatıp kaydederim. Hevesli öğrenciler gibi ev ödevimin kontrol edilmesini sabırsızlıkla beklerim. Yalan tabii. Nerde bende o yetenek!

Grup Youtube'daki videolarının altında Mica'nın androjin görüntüsünden mütevellit bir kısım "dostum kız demişsin ama bu erkek çıktı"cı ve "gender issue da ne ki? bırakın bu işleri"ci arasında ikiye bölünmüş bir takipçi listesine sahip sanırım. Kolay kolay sevemediğim şu günlerde grubu sevmek için sadece oldukça catchy olan Lips'i dinlemem yeterli oldu. Son olarak, evet o ses de o görüntü de 21 yaşındaki bir kıza ait. Sorup sorup asabımı bozmayın sonra. (Hın Hın)

0 saçmalayan daha çıktı: