Pazartesi, Haziran 22, 2009

"It's gonna be a glorious day!"



Bir iki saat önce aynen böyle olmasını umduğum Radiohead Prag konserine bilet aldım. Bu noktadan sonrası smileylerle dolu olarak okunmalı bence.

Tam 2 ay sonra bugün orada o konseri aynen böyle bir kalabalığın çinde izleyecek olmanın verdiği inanılmaz his, yıllardır beklenen bi Radiohead konseri, üzerine yetmezmiş gibi Moderat'ın ön grup olması, bir de Prag'ın güzelliğinin büyülü öngörüsü...

Bugünden sonra gün sayacağım artık. Kaldı 60.

6 saçmalayan daha çıktı:

Unknown dedi ki...

:) hepimizin adına çok sevindim.

k.a. dedi ki...

kıskanmadım değil ama en güzel bekleyiştir bu. iyi eğlenceler :)

divina dedi ki...

Teşekkür ederim Burak ve Koray. Gidip gelsem de bir şeyler yazsam buralara. Ayrıca rica ederim kıskanmayınız. Sonra gidemezsem burada bütün depresyonumla var olmak ve sizin üzerlerinize karabasan olarak inmek istemem. ühü.

said dedi ki...

merhaba,

bilet almandan önce, biletin maddi kaynağını belirtirsen, bu işsizlik zamanında pek seviniriz. züğürt olarak "kız redyohit konserine gidiyor ağa" deriz.

k.a. dedi ki...

yok benim kıskanmam öyle kötü huylu kıskanma değildir kesinlikle. sen yeter ki git.. aman sonra dertsiz başımıza dert alırıs :P

divina dedi ki...

biletin maddi kaynağı benim efendim. çalışınca olabiliyor bazen. deyiniz tabii öyle :)