Pazar, Nisan 06, 2008

"you'd see further if you'd only close your eyes..."

Bir sene gecikmeyle de olsa Air'ın Pocket Symphony'sini dinliyorum. Geçende S. ile otururken dinlemiştik. Her zamanki gibi güzel olduğundan artık bir şeyi bu söz ile tanımlamamız gerektiğinde "Air işte" deyip anlaşabileceğimizi söyledim ona. Tamam dedi. Aklınızda olsun sizin de. Hem kelime tasarrufu yapıyorsunuz, hem de Air'ı hatırlayıp yüzünüze oturan gülümsemeyle hayatınıza devam ediyorsunuz. Tavsiye ederim.

Sabahtan beri kahve içmeyi sona sakladığımdan, bir pleasure delayer olarak, sonunda içtiğim kahvenin tadı bir başka geldi. Müziğin de, erkeğin de, kadının da, hayatında pleasure delayer kriterlerine uyanını seviyorum. Pleasure delayer bir erkek nasıl ilişki yaşanacağını, bir kadın yaşananlardan nasıl zevk alacağını, müzik nasıl doğru düzgün müzik dinleneceğini, hayat ise nasıl yaşanacağını öğretiyor.

Tüm bunlar bir yana, hayatta daha yumuşak inişler çıkışlar yapmayı yeni yeni öğreniyor olmalıyım. Olaylara ve insanlara verdiğim tepkiler gittikçe "makul" noktasına yakınsıyor. O kadar hararetli savunmuyorum hiçbir şeyi. O kadar güçlü ifade etmiyorum kendimi. Sanırım dingin bir hale gelmem için hayat tüm gücünü seferber etmiş halde benim için. Teşekkür ederim buradan kendisine.

Bir şeyler yesem iyi olacak. Yeteri kadar erteledim sanırım bu işi de. Si ya.

0 saçmalayan daha çıktı: