Perşembe, Nisan 03, 2008

"This is what you get, when you mess with ´me`..."

Eğer doğruysa o, artık sokakta görsem yüzüne bakmayacağım bir insan var hayatımda. Ne hoş.

Bazı şeylerin ışığı altında buz gibi oldum yine. Bir elinde bir şey varken, diğer eliyle başka şeyleri tutma çabasında olan tek bir insan dahi görmek istemiyorum. Bu bir elinde tabak varken, diğer eliyle çatalı tutan bir insan da olabilir. O derece istemiyorum.

Üstümden artık epeyce bir yük kalktı sanırım. Az önce bunu hissettim. Bazen böyle şeyleri duymak insanı sarstığı gibi, insanın içindeki tozu, tortuyu da silkeliyor. İnsan önce o şokla inanamıyor. Ama birkaç dakika sonra ortalığın toz dumanı kalkınca, o zamana kadar tanımlayamadığı şeyleri daha net görüyor. Artık içimde bir türlü oluşamayan ama az önce kendini gösteren kötü dileklerimi -ki dilediğimde gerçekten de tam dilediğim şekilde oluyorlar eğer bir şekilde haklıysam- kendisi için harcayamayacak kadar kaale almamaktayım bu kişiyi de. Ama ben yapmasam da karma denen bir şey var neyse ki. Hatta öyle iyi biliyorum ki neler olacağını. Büyük bir iç rahatlığıyla güveniyorum kendisine ve bu videoyu da manidar olsun diye koyuyorum.



Daha rahatım. Daha doğruyum. Uzun süredir ilk kez bu kadar hafifim ve mutluyum.

0 saçmalayan daha çıktı: