Çarşamba, Ekim 22, 2008

Suda Eriyen Düşünceler

Justice'i ne kadar çok sevdiğimi yeniden anlatmayacağım. Yaklaşık bir buçuk ay önce Dior Homme 2009 Yaz defilesinde çalınmak üzere kendilerine sunulan teklifle Planisphere adındaki dört parçalık şarkılarını dinlemiştim myspace'ten. Bugün sabah da bir yerlerde bi kayıtlarını buldum. Durmadım tabii. Hemen indirip, iPod'a atıverdim. O kadar çok sevdim ki yine, tüm gün bu şarkıyı dinledim. Siz de dinleyin istedim. Buyrun buradan yakın:


Justice - Culture Prophet Guide to Planisphere


Bunun dışında kızkardeşimin doğumgünü bu Cuma. O yüzden ona bir şeyler alayım diye gezindim tüm gün. Yine bir şey bulamadım. Sonunda da U.'un bana öylediği bisikletçiye gittim. Geotech'leri gördüm. Birini beğendim. Onu alacağım artık. Hem güzel görünüyor, hem insanlar güzel şeler söylemişler, hem de fiyat performans oranı epeyce mantıklı geldi bana. Diğer markalardaki muadillerinden yarı yarıya daha ucuz olması çok çekici geldi hem. Sonuç olarak aldığım şeyi buraya Cuma günü fotoğrafını çekip koyacağım umuyorum ki. U. Bey'in işinin gücünün bitmesini bekliyoruz maalesef. Bugün kendisine boşuna "I wish I hadn't met you" demedim tabii. Şimdiye almıştım bisikletimi.

Bunun dışında yüzbin şey geçti aklımdan bugün yine ama şarkının eşliğinde hepsi birer birer eriyip gittiler. Böyle anlarda bu düşüncelere sandoz muamelesi yapıp kendini su zanneden şarkıları çok seviyorum. Mutluyum.

Bir de eve gelip de Last.fm hesabımı açtığımda gördüğüm bir mesaj beni mutlu etti. Japonya'lardan bulup da dinlediğim sonra da Winter Songs adlı grubumun Artist Connection'ına eklediğim bir grubun üyesi ile bir zamanlar iki kelam etmişliğimiz vardı. Kendisi beni unutmamış görünüşe göre ve bana yakında kaydedecekleri albümlerini yollamayı teklif etti. Ben de seve seve kabul edeceğimi ve kayıtları bitince bana haber vermelerini, böylece benim de adresimi yollayacağımı söyledim. Last.fm'den bu şekilde bağlantı kurduğum o kadar güzel gruplar oldu ki, sırf bu yüzden bu siteyi bırakmam mümkün değil. Aklıma ilk gelenler Glissando, i am the architect ve Bersarin Quartett... Kimdir bu bizi grubuna ekleyen insan diye gelip bakıyorlar ve sonra mesaj atmayı da ihmal etmiyorlar neyse ki. Hatta benden duymuş olmayın da i am the architect'in bir üyesinin ev arkadaşı Türk. Böyle trivial bilgiler ne işinize yarayacaksa artık.

Ben 9879837293729. defa izlediğim bir Sex and The City bölümünü izlemek için ayrılıyorum buradan. Size iyi Justice'ler efendim.

0 saçmalayan daha çıktı: