Salı, Ekim 14, 2008

Bekletilmek!?*%☠



Evet doğru, insan kendi zevki için bekler, kendi iradesiyle aldığı bir kararla, elde etmeyi hedeflediği şeye sahip olma anında aldığı hazzı arttırmak için. Tantrik seks gibi bir şey işte. Sonunda zevk alacağınızı bilip, kontrollü bir bekleme hali sürdürmeyi tercih ediyorsunuz. Evet işte buradaki kilit kelime de "tercih etmek". Ben de tercihlerimle beklediğim zaman hiçbir sorun yok.

Ama ne zamanki bu bekleme hali kontrol dışı yani dış etmenlere bağlı gerçekleşiyor, o zaman çıldırıyorum. Yani beklemek ve bekletilmek arasında bir fark var. İlki tercihen, ikincisi istemdışı, zorla oluyor. Hatta bekletmekten ettiğim nefreti ikiyle üçle çarpın; sonuç bekletilmekten ne kadar nefret ettiğimdir.

Bir tek "True Love Waits" var itibar ettiğim. Fakat bekletmekten hoşlanmadığımı düşününce "gerçek aşkı neden bekleteyim ki beni bekliyorsa?" diyerek inancımı yitiriyorum bazı bazı. Thom'dan duymasaydım zaten hiç kaale almazdım ya neyse.

Söyleyeceğim şudur ki; beni bekletmeyin zira Mars denen gezegenin eril değil de dişil tarafıyla karşı karşıya kalabilirsiniz. Aman diyeyim.

0 saçmalayan daha çıktı: