Pazar, Mayıs 24, 2009

We don't talk about love, we only want to get drunk"

Geçen gün B. bana otururken, o gürültünün içinde iPod'undaki bu videoyu izletti. 1995 sonrası birkaç senemi özellikle anlamlı kılan gruplardan biri de Manic Street Preachers'tır. Hatta zamanında İ. ile oturup sohbetlerimize konu etmiştik bu senelerin ne kadar kısmetli olduğunu. Zira 90ları 90lar yapan zamanlardı. Şimdi burda saymaya üşendiğim yüz bin tane grubu kendi kendime internet falan olmadan Mtv'de klip yolu gözleyerek bulmuştum. Hatta sanırım o bekleyişler ve o kolay bulamayışlar, br şeyleri daha makul tüketmeye sebebiyet veriyordu ve dolayısıyla zorlukla elde edilenin de değeri başka oluyordu. 90ları 90lar yapan buydu sanırım benim açımdan.

Bir gün böyle bir kalabalıkta bu videoyu izlerken bile hissettiğim, içimde patlayıp içinden konfetiler çıkmasını umduğum o odayı açmayı diliyorum. O halde "Ahh..." deyip bu "şayane" videoyu herkes izlesin istiyorum.

Ne güzel bir grupsun sen Manic.

1 saçmalayan daha çıktı:

divadeiwob dedi ki...

ilk duyduğum zamandan bu yana benim için dünyanın en güzel şarkısı bu. sanmıyorum ki değişsin.
sadece bir şarkı değil aynı zamanda yaşanmış binlerce şeyin simgesi. çok güzel şeylerin...