Cuma, Mayıs 15, 2009

Julian Plenti - Fun That We Have



Paul Banks son zamanlarda Helena Christensen'le olan beraberliğiyle buralarda uzun süredir dedikodu konusu. B. ile her fırsatta Helena'nın yüzünün nasıl da çökmüş olduğundan bahsedip duruyoruz. Sonraysa, o muhteşem vücuduna takılıyor aklımız. Adil insanlar olarak elimizi vicdanımıza koyup 40 küsür yaşında bacak boyuyla bizi dövebileceğini itiraf edip, bir süre sessizliğe gömülüyoruz. O sırada haset kaynaklı çatırdamalar oluyor içimizde.








Geçen gün bu adamdan ve onu ne kadar sevdiğimden bahsettim hakimlerden oluşan sınıfıma. E sordular favori gruplarınız kimlerdir diye anki anlayacaklarmış gibi. Ben de anlattım. Evet hiçbirini bilmiyorlardı ama bazıları not bile aldı. Neyse işte, sonra bir tanesi dedi ki içlerinden "Eğer çok isterseniz Paul Banks için bir arama emri çıkarttırırız. Gerçek Interpol neymiş görür, getiririz buraya kendisini. Siz görünce de göndeririz yerine" dedi. Görüldüğü üzere Hitler's daughter deseler de sınıf içindeki halime, beni ne kadar seviyorlar, canlarım. Ama ben tabii geri gönderme kısmında kendime pek güvenmediğimden "Yok kalsın ama bu teklifinizi daha sonra gerekli durumlarda kullanmak üzere saklayabilir miyim" diye sorduğumda, olumlu yanıtı da alınca hain planlar yapmaya başladım. Aklımdan neler geçiyor bildiğiniz gibi değil. Canımı sakın sıkmayın.

Bu beyfendinin solo hali şimdi Julian Plenti'ymiş ama ben kendisini Paul olarak tanıdım, sevdim, kedime adını koydum. Şimdi tutup da kedimin adını Julian diye değiştirsem hoş olur mu? Hayır tabii ki. O zaman ne diye Julian Plenti gibi bir isim alma gerekliliği duymuş bu adam? Adaşı Paul Auster'ın en az iki-üç kişiliğe ve isme birden sahip olan karakterlerine mi özenmiş nedir anlamadım.

Neyse, albüm Ağustos'ta çıkacakmış. İlk çıkış şarkısı aşağıda dinlenebilir halde bekliyor görüldüğü üzere. Fena değil. Yeni bir şey yok ve çok ayılıp bayılmadım. Olsun ama Plenti Mlenti her haliyle güzel bir insan. Facebook'ta fan'ıyız, ailecek hastasıyız. Literally.

Julian Plenti - Fun That We Have

Gözleme surat diyenleri hala kın kın kınıyorum. Aklıma bu tanımı sokanları elime geçirdiğim vakitler yakındır.

2 saçmalayan daha çıktı:

Radnor dedi ki...

gözlemeden ziyade söğüş gibi dersem kombo mu çekersiniz acebs?

divina dedi ki...

Canınıza susadınız galiba Gong.