Cumartesi, Kasım 08, 2008

Brightblack Morning Light


Hippie-shoegaze'imsi(!), psychedelic ve folk müziği birbirine karıştırıp güzel müzik çıkarabilen birileri varmış. Grubun adı Brightblack Morning Light. Yine çocukluk arkadaşlarının bir araya gelmesi temalı bir geçmişleri va. Ne varsa çocukluk arkadaşlarında var herhalde diye düşünmeden edemiyor insan. Velhasıl müzikleri ilginç geldi bana, hoşuma da gitti. Ara ara Fleet Foxes havası yakaladım ama Fleet Foxes'tan daha sevimli geldi her seferinde. İlk ve tek albümleri kendi isimlerini taşıyor. Dinlerken aşağıdaki fotodaki insanlardan biri gibi hissedebilirsiniz. Ben çok dinlemem gibi geliyor zira bana göre bu tür müziğin benim hayatımda yer alabilmesi için hakikaten de adaya madaya yerleşmem gerekiyor ve gerçek hayatta bir adaya düşecek olsam bu albümün bana anımsattığı türden sıcak bir ada değil de, daha çok İzlanda gibi soğuk bir ada olurdu bu. Ama tabii arada değişiklik yapmak lazım.



Kapıyı tıklatın ve bir adet şarkılarını dinleme şansı kazanın bence. Bence yani...

0 saçmalayan daha çıktı: