Cumartesi, Kasım 29, 2008

Au

Tertemiz bir müzik dinlemek isteyenleri buraya davet etmek istiyorum. Sevmiyorum aslında bu tür müzikleri ama nasıl olduysa bu noktaya getirmiş hayat beni (kahkaha attım bu cümleden sonra). Au denen Portland menşeili Luke Wyland projesinden söz etmek isterdim daha fazla ama uykum var. Issız Adam'a gittim. Arak marak feci halde evet, ama olsun fena değilmiş. Sonunda duygulanmamak zordu. Ağlamadım. Gibi oldum. Durdum bir anda ama. Neyse eve geldim bir kaç tavsiye mailı almıştım. Onları kontrol ettikten sonra, birkaç kişiye bu grubun All Myself'ini yolladım tencereleri boş göndermemek için. Evet, kabul etmeliyim ki, bazı şarkılarında tahammül edemediğim noktalar var ve bunlar genelde şarkıları söyleyen insanların ellerinde tamtamlarla absürd sesler çıkarıp, çırılçıplak dansettiği yeni bir Sigur Ròs klibi vakasının gözümün önüne geldiği anlar oluyor. Her gün Gizmodo ve envai teknoloji sitesini takip eden biri olarak hoşuma gitmiyor bu tür bir ilkellik sanırım. Ama All Myself en sevdiğim Au şarkısı oldu. Hatta ilk dinleyişten çok çok sevdim. Animal Collective'den hiç hazzedemeyen biri olarak, Au'nun benim tarzıma daha uygun bir deneysellik sunabildiği, yeni abidik gubdik janrlardan freak folk denen zımbırtıyı daha bana göre yaptığını söyleyebilirim. Tabii hemen akıllarda şu soru beliriyor: Bana göreyse size ne değil mi? Zaten böyle müzik yazısı da olmaz olsun mümkünse ama gecenin bu saatinde, şu halimle başka türlüsü elimden gelmedi maalesef. Neyse kısa kesiyorum(!). Bu All Myself, bu da gecenin konuğu Au'nun videosu; tepe tepe tüketin:


AU - RR vs. D from Rainbow Dropshadow on Vimeo.

0 saçmalayan daha çıktı: