Pazartesi, Haziran 02, 2008

"so put away that meat you're selling"

yine ben. yine geleneği bozmadım.

blogun iki sahibesi de (kendimi konuk-sepetçiden sahibeye çevirdim, iki postla kendime gelmişim, evimde hissetmişim)yani hem divina hem ben, türlü zamanlarda "ifade işleri bakanı" tutma geyikleri yapmıştık. onunki bjork benimki fiona'ydı. sebepler muhtelif, çoğu astrolojik. 

ve evet hakkaten de kendisini ifade işlerimi halletmesi için uygun bir ücrete işe alabilirim. "hah oldu canım ben de tam bunu söylemek istiyordum, ellerine sağlık tü tü tü" şekilde anneanne cümleleriyle de çok pis motivasyon desteği yapabilirim. 

ama elimizde zaten ifade edilmiş bin tane malzeme varsa, o zaman uygun olanlarını uygun yerlere de koyabilim tabi ki. 

başlıktaki "get gone" ayrıntısını ibret olsun diye meydana astım.
şarkının diğer bütün satırlarına da aynı şeyi yapmak zorunda bırakmasın beni köy halkı. şiddetten hazzetmiyorum zira. bir dizeyi astık yeter.

sivrisinek saz geceler dilerim.

0 saçmalayan daha çıktı: