Cumartesi, Ocak 21, 2006

(...)a cevap

aslinda bi onceki post'a comment olarak baslamistim bu yaziya. ama cenem dustu ve basli basina bir post olsun istedim. neyse.

baskalarinin hayatlarini bloglardan, pencerelerden, ekrandan, kiyisindan kosesinden gordugunde yasadigi seyi "mutluluk" olarak tanimlayan bir insanin bu irka mesledigi nefretin yogunlugu cok ilginc bir celiski...

insan irkinin parazit oldugu fikrine katiliyorum; bunu konuştuk mu bilmem ama insanoglunun dunyanin bir hastaligi olduguna inaniyorum Simit ajaninin dedigi gibi.

dusunsene, bir duzen var, bir ahenk, ve birden uzerindeki canlilardan biri abidik evrimler gecirmeye basliyor, ve bu duzeni zorlamaya hatta bozmaya basliyor.

butun canlilarin dunya uzerinde ait olduklari bir dogal ortamlari varken, dogustan "i don't belong here" bir teenagelige mahkum insan oglu mahrum bu kendine ait "alan" oldusundan... ve aslinda kendinden buyuk olan duzene kendi mali muamelesi yaparak istedigi gibi oynaya oynaya sonunda kendini bile kopyalamayi basaran bir illet virus oluyor....

dunya yogurt sanki. bir bakmisin kuflenmis. cope atarlar artik eserimizi (!)

kiyamet kendi elimizden cikicak sanki....sanki fazla bile

sokakta bi kutunun ustune cikip " the end is nigh" diyen amcalar veya ekoloji posterleri gibi durmak istemiyorum, ama biz bu dunyaya onu sonlandirmak icin gelmis parazitler olabiliriz....olmaya da biliriz

tek bildigim "gercek" bana huzur vermiyor. daha az celiskili bir sekilde belki ben camdan bakip isigi yanan pencereler veya televizyonda canli yayin gordugumde suratima attigi kucuk tokatla "gercek" bana daha buyuk tokatlarini (tokat derken travmatik bir durum yok sadece gercek olmasinin sikiciligi ve kurulugu iste...gercek pek yagmur sonrasi bir havaya sahip degil cunku) hatirlatiyor.

ben de bu gercege bakmamak icin oyalanirken bakilmak uzere yapilmis yeni oyuncaklarla oynuyorum. oynuyorum. oyuncaklari izliyorum. fiktif seylerle ugrasiyorum. ve parazit hayatimi, biz dunyayi veya dunya bizi yok edinceye kadar olabildigince 5 yasinda gecirmeye calisiyorum belki.

baska parazitlerin kucuk hayatciklari da benim kucuk hayatcigim kadar gereksiz ve cirkin geliyor. huzur kacirici. ondan huzur kacirmak icin elimden geleni yepiyorum.

merkur 9'a free speech hediyesi olsun bu ne anlama geldiginden su anda kesinlikle emin olamadigim yazi.

1 saçmalayan daha çıktı:

divina dedi ki...

5 yaşında olmak iyidir... ;)