Cumartesi, Ocak 21, 2006

[(...)]

Bir de gecenin bi yarısı (sabaha yakın olan yarım) keyiflenmek var. Güneş tepede olsa "kim tutar beni" diye yapacak bir sürü şey bulabilecekken bu enerjiyi neyle değerlendirsem diye insanı kara kara (ne kadar kara olabilir ki keyiflenmek?) düşündüren. Ha güneş tepede olsa da biz göremesek onu, koyu koyu içim kararır belki o kadarını bilemiyorum. Şimdi ne yapsamm? Müzik koyup zıplayabilirim son çare olarak. Ama aslında karşıma birini alıp sabaha kadar mantıksızca (ya da tam tersi - aşırı dayanaklı bir şekilde) serbest çağrıştırarak koşmak istiyorum. Divina de erken yatmazdı ama... Neyse, işte gece saçması!..

Not: Gece saçması eğlenmeler, gece yarısı atıştırmalarının tadına on basar :)
Not 2: Çok hafif kaçtım galiba odamıza. Yine de buzul huzuru hayallerimizin yanına Afrika dansları katmayı gerçekten isterdim.

0 saçmalayan daha çıktı: