Salı, Temmuz 14, 2009

Moderat

Basatap ilk çıktığında, müzik dergilerinden hevesimi almış, kendi imkanlarımla, orada burada bulduklarımla yeni müzikler dinliyordum. Sonra bir gün dergi raflarında bu dergiyi gördüğümde elime almadan duramamıştım. Gerek tasarımı gerekse içeriğiyle birçok dergiden kolaylıkla sıyrılan o haliyle favori müzik dergim haline gelmişti. Geçen gün Y. aracılığıyla, haftalık online bir dergi haline gelmiş olan Basatap'ın bu yeni halinde yazmaya gönüllü oldum. Bu hafta uzun süredir yazmak isteyip bir türlü başına oturamadığım Moderat albümünü yazdım, rahatladım. Buyrunuz:

Modeselektor + Apparat = Moderat @Basatap

1 saçmalayan daha çıktı:

divina dedi ki...

Teşekkür ederim. Kusura bakmam tabii.
Siz de kusura bakmayın ama size tavsiyem bir daha yazdıklarımı okumamanız. Çünkü ben hep öyle berbat yazarım.