Cuma, Temmuz 03, 2009

"I'm too busy to be ..."


Oradan buradan haberler vs şeklinde başlamak istiyorum. Akabinde bakılan bir kahve falından sonra her şeyin 180 derece dönebilmesi ihtimalinin tam da ön görüldüğü gibi karşıma çıkması. Ne yapmam gerektiğini her karar veriş arefesinde olduğu gibi bilmiyorum.

Eluvium'u ne çok dinlerdim. Hala dinliyorum. Yalnız dinlemeyi daha çok tercih ediyorum. Etrafımda kimse olmasın. Aklımda kimse olmasın... Ancak öyle zamanlarda kafam kaldırıyor.

Yarın annem ve kızkardeşim buraya teşrif edecekler. Kardeşim bölüm birincisi olarak mezun olmuşmuş. Hiç de gitmek istemiyordu yarınki kep törenine ve fakat anne tribi sebepli fikir değiştirdi. Yarın G.'nin suratsızlığı ve annemin yüzündeki mutlu ama gücenmiş ifadeyle dolu bir akşam ve en az bir hafta sonu geçireceğim demektir bu da. Yarın ayrıca gerek sabahtan 3'e kadar dersim olmasıyla, gerekse 3:30'daki toplantıyla ve hatta ve hatta pasaport için bankaya para yatırmaya çalışmak zorunda oluşumla gönlümde apayrı bir yere de sahip şimdiden. Yarına karşı içimde çılgın bir sempati besliyorum. "Sempati beslemek" hem de "evde" demişti birisi. Taa 15 Eylül'lerden 2007'lerden reader'ımda kalmış. Anıyoruz kendisini burada eğer hatırlarsa.

Saçlarımı kestirdim. Kleopatra denilen türden, küt müt oldu. Sonra küt derken, pat küt oldu ve birileri bana kafa göz dalma girişiminde bulundu. Sonraysa yemeye karar verdi. Ne hoş.

Garip bir adamla tanışmıştım birkaç hafta önce. Bana kitaplar da verdi. Onları kafamı toparlayabilirsem okumayı düşünüyorum bu hafta sonu. Bir de yeni şeyler dinleyip buraları hep müzik yapasım var. Şimdilik sizi Fifths of Seven'a çokça benzettiğim pek bir şahane Clorinde'gilleri dinlemek için Bozuk Kaset'e alalım. Yazısı için de Reset'e.

0 saçmalayan daha çıktı: