Perşembe, Eylül 25, 2008

"If only you knew the rain"

M.y.s.v.m.

Aklıma çok şey geliyor ama yazma özürlü bir insanım bu aralar sanırım ki dökemiyorum buraya hiçbirini. Biraz sessiz kalasım var gibi. Bazen de yukarıda yaptığım gibi bazı şeyleri kendimce şifreleyip (şifre de şifre olsa, baş harflerini hazıyorum cümledeki kelimelerin) sonradan çözmeye çalışıyorum, bakalım o anda neler hissettiğimi hatırlıyor muyum diye. Alzheimer hastası olursam ilerde en çok buna şaşırırım, eğer böylesi bir hafızaya zamanında sahip olduğumu hatırlıyor olabilirsem elbette.

Attesa diye bir güzelliği var Balmorhea'nın. Onu dinleyince garip hissediyorum. Garip hissetmek istediğim vakitlerde kendisine dadandım bu ara. Yağmur sesi üzerine oturtulabilecek en can acıtıcı seslere sahip kendisi. Ama artık canım da yanmadığına göre zamanında dinlerken canımın yandığı o yerlerdeki boşlukları hissettiğimden garip hissediyorum sanırım.

Rüyalarım yine acaip bu aralar. Ama neyse ki ellerime bakmaktan vazgeçtim. Şimdi gözümü açtığım anda yataktan kalktığım zamanlardayım. Her şeyi otomatik pilota devrettim herhalde.

Yazıp yazıp silme gibi huylarım var. Silmeden öylesine bıraktığımda da sonradan yazdıklarıma bakıp şaşırıyorum.

Boş konuşmak ve "sanmak" üzerine bu aralar üstüme yok. Birileri bana sponsor olsa da keyfime baksam, gidilecek yerlere gitsem, okunacakları okusam, dinlenecek müzikleri bitirsem -ki onlar hiç bitmezler aslında, bir şeylere aşık olsam peşlerinden gitsem mesela. Böylece buraya heyecanla gelip yeni şeyler hakkında yazabilirim belki.

Saatlerce bir şeyler hakkında susmadan konuşasım varmış bir de bugün farkettim. Yazmak yerine konuşarak ifade etmek istiyorum kendimi. Bugün dışarıda bir arkadaşımla otururken bir ara nefes almak için susturmak zorunda kaldım kendimi istemsizce. Nefes aldım ve konuşmaya kaldığım yerden devam ettim. Bu aralar bana rastlamayın epey başınızı şişirebilirim yoksa.

"Divina ve yan etkileri" şeklinde siteye gelen ve yanlışlıkla geldiği halde saatlerce kalmış biri varmış. Kendisinin varlığından bugün haberdar oldum. Aradığı ilacın yan etkilerini değil de bulduğu şey olan "ben"im yan etkilerim ne olmuş öğrenmek isterdim.

Dünya çok acaip bir yer bazen.

0 saçmalayan daha çıktı: