Salı, Ekim 30, 2007

Sigur Rós

Bazen diyorum ki kendi kendime, bu grubun müziğini sadece kulaklarla algılayabiliyor olmak bile yeteri kadar aciz hissettiriyor ve insanı "engelli" hale getiriyor.

İstiyorum ki onların müzikleri kadar güzel bir tat olsun, onları dinlerken tadayım...

İstiyorum ki onların müzikleri kadar büyüleyici bir resim olsun, onları tadarken ve dinlerken izleyeyim...

İstiyorum ki onların müzikleri kadar kaliteli bir kumaş olsun, o kumaştan elbiseler dikeyim kendime, bir yandan yiyeyim, bir yandan izleyeyim bir yandan tenimde hissedebileyim...

İstiyorum ki onların müzikleri kadar sürükleyici bir koku olsun, o kokuyu her gün baştan aşağıya sıkayım, bir yandan onları yiyeyim, bir yandan giyeyim, bir yandan izleyeyim, bir yandan da koklayayım...

0 saçmalayan daha çıktı: