Cumartesi, Eylül 01, 2007

...

Tek bir şarkıyla insan bir anda yerle bir olabilir mi? O şarkı gidilmemiş, değerli bir konserden Stand Inside Your Love ise evet... Daha ne olabilir ki?

Çılgınca aynı anları yaşadığım bir Akrep kızının telefonu ile duyduğum Billy'nin sesi, beni taaa derinlerde bir yere götürdü. Açmasa mıydım acaba o telefonu diye düşünmeye bile başladım ama tabii karşı koymak imkansızdı. Telefondaki Esther yazısını görür görmez biliyordum telefonun diğer ucundaki sesin ne olacağını.

Neyse işte...

Kendime gelmem lazım. Bu anı unutmadan, sıcağı sıcağına yazayım istedim hatırlatma işlevselliğinde. Ama unutmam ben, bilirim.

Umarım bir yerlerde iki farklı şeyin bir araya gelmesi beni daha da olumsuz başka şeylere yönlendirmez. Aklımdaki görüntüler pek de hoş değil çünkü daha şimdiden.

İyi geceler.

o.g.i.v.o.s.v.o.d.b.s.i.

0 saçmalayan daha çıktı: