Perşembe, Şubat 05, 2009

Carpet/Divina fails to load

Sabah bugün boş günüm olmasından dolayı uyumayı planlayan ben, saat altı buçukta Paul tarafından uyandırıldım. Sinirlendim kendisine çünkü bu aralar hep böyle yapıyor. İki seviyorum, sonra mırlamaya başlıyor. O da yorganımın kenarına kıvrılıyorve benimle beraber uykuya dalıyor.

Bu ara dadandığım bir yer var. Herkesi götürüp duruyorum oraya. Evime de pek yakın zaten. Şahane kahveleri var. Bugün de kızkardeşlerimle gittik.

Kaç gündür yine acaip rüyalar görüyorum; ekleyeyim bunu buraya.

Birine sinirliyim sanki ama hayır sinirlenmemem gerekiyor. Bir tarafım haklı bir tarafım haksız işte. Ondan pasif durmayı tercih ediyorum. İçimde halletmem lazım bu durumu.

Bazı şeylerin olmayışı iyiye işaret bence. İyi ki böyle oluyor diyorum. İyi ki deyişimin sonucunu görmek istiyorum.

Hiçbir şey dinlemek istemiyorum da bu ara. Öğrendiğime göre Balmorhea'nın yeni bir albümü çıkmış. Onu bile dinleyesim yok. O derece müzik dinlemekten uzağım.

Daha az önce bloga bir şeyler yazayım hemen diyordum ama şimdi tek bir şey bulamıyorum. Bomboş bir yazı çıktı tabii yine. Son olarak ruh halimin gidişatına da uygun bu halı bugün gördüğüm en ilginç şeydi. Richard Hutton kişisine ait bu halı dizaynı düzgün yüklenmemiş bir görüntü gibi tam da normal başlayıp bozulan bu yazıma benzemekte. "Divina fails to load" işte.

0 saçmalayan daha çıktı: