Cumartesi, Mart 11, 2006

PUST GRIBI

odaya mikrop getirdim.
affedin baska carem kalmadi. bir hafta antibiotik, binbir vitamin, portakal, sicak caylar, kabuslar derken, tam da sadece kuru ve gicik bir oksurukten baska birsey kalmamisken, daha antibiotik maceram biteli, ve mikroplarimdan sozde arinmam tamamlanali 3 gun gecmisken bu sabah kocaman kocaman bademciklerle uyandim.
evde herkes hasta. birbirimize dolastira dolastira "hastalik" bayrak yarisi misali uzun sureler hayatta kalmayi planliyor gibi.
hastayim yine. cok kizdim bogazima.
chakra geyiklerini hatirladim...hmm demekki bisileri ifade etmekte mi tikaniyor oldugumu soylemeye calisiyor simdi bu beden??? diye iki saniye dusunuverdim.
iki sene kadar once "gitsin grip yatsin evde bana ne!!! ben cikicam kardesim!!!" enerjikligimi hatirladim, ve sanirim ayni noktaya gelicem bugun de.
yeter!!!!!!!!cunku.
buraya "ifade" olsun diye yaziyorum, hani ne biliim belki ije yarar, antibiotik kurtarmadi "alternatif tip" olarak imagine room'u deniyim diye.
bide simarmak adina tabi.
hastayim. comfort food'um olurmusunuz sevgili imagine room sakinleri?? anne anne simartip, portakal soyup getirirmisiniz?? sicak bir corba yaparmisiniz?? uhuhuhuuhuh diye aglarsam cekermisiniz beni?
burdan size bulastirmam umarim :)
saglikli gunler dilerim.

0 saçmalayan daha çıktı: