Cumartesi, Ekim 28, 2006

No matter what we say,
no matter what we think,
we will never,
will never leave this room.
What are we going to do about this?

the notwist -- this room


Şarkıyı henüz dinlemedim ama şu linkteki fotoğrafla beraber bu sözleri okuyunca öylece kalakaldım...

http://www.flickr.com/photos/deniz_tavmen/167775905/


İyi geceler...

ceqlqmhu

2 saçmalayan daha çıktı:

Ayça dedi ki...

dun gece ruyamda imagine room'u gordum
ama burayi yani, siteyi.
herjey silinmij, bole oraya bi post yazmijsin sen, haydi herkes postlarini almak istiosa alsin, 4-5gununuz var, sorasinda ben silerim bak ona jeklinde bijiler yazmijsin.
ben bi aciodum, herjey ucmuj.
bahar temizlii yapalim, sifirdan bajlatalim bu odayi fln demijsin nedense ama ben gelip bakincaya kadar o 3-4 gunluk sure zaten dolmuj fln.
bilmiorum neden boole bi ruya gordum. psikolojik derin merin analizlerden cok kocaman paltomsu hirkam ustumdeyken yorgani da cekip "5dkka isinmam lazim" diyerek 3saat uyuyakalmamdaki ter yuzdesine bagliorum bu durumu.

divina dedi ki...

açıkta kalan bir tarafın da yokmuş ya hani... bilinçaltın ilginçleşmiş daha da bir :)