Çarşamba, Ekim 11, 2006

rothko olucam ben!

eveet... bir yazıyla daha karşınızdayım. olabildiğimce cıvık, olabildiğince bilinç akışsal, olabildiğince abuk bir yazı yazacağım sanırım; şimdiden haberini olsun.

yarı dağınık, yarı toplu (bardağın dolu yarısı boş yarısı hangisi bilemedim de) odamdan bildirmekteyim size. komplo teorileri ile ilgili bir yazı yazarken, ne zaman görüşmediğim ve bugün pek bir sıklıkla ve yoğunlukta konuştuğum kova kadını kişisine online counselling yaptım. önce kova kadını gitti, sonra yazım bitti. mutlu mesut odamda, loş ışığımda oturmaktayım şimdi. moleskine denen kendinizi onun üzerine yazıp çizerken hemingway, van gogh zannetmenizi sağlayacak kadar başarılı bir pazarlama tekniğine sahip defterlerden birine sahip olmama rağmen, içimdeki kendimi afişe etme isteğiyle, buraya yazı yazmak istedim. amma velakin her zamanki gibi konu bulamamaktayım. birazcık rahatlık ve hayatımın düzene girmesi ile sakin bir hayata adım atmam sanırım bu konu sıkıntısının sebebidir çoklukla. ben de zaman geçiriyorum işte uykuya dalmadan önce odada soliloquy yaparak.

iyi ki diyorum şu an içimden, türk edebiyatına dalışımı sonlara bırakmışım. canım çok feci türk romanları, öyküleri, kurguları okumak istiyor. şimdilik şöyle günümüz yazarlardan başlayayım diyorum. tavsiyesi olan varsa hemen bir comment yazsın aşağıya zira ihtiyacım var tavsiyelere baya.

bir adet sylvester duruyor çalışma masamın üstünde bir ton kitap yığınının altında ezilmiş bir halde. ilginç bir görüntü... objelere verdiğim değerleri onların üstünden verdiğim şeylerin yokluğuyla anlamsızlaşan ve çöp haline gelen bir odam var sanırım. daha doğrusu eski odam daha bir öyleydi de. bu biraz daha arınmış hali...

yazmaktan sıkılana kadar yazasım var benim haberiniz olsun, hala okumama şansınız var.

en kısa zamanda kendime bir adet kanvas, envai çeşit boya ve fırça almak istiyorum. bu küçük, minik, güzel, benim olan odada bir uçtan bir uca boyamak istiyorum tualleri. hatta sonra daha büyük kanvaslara sonra daha da büyük daha daha büyük olanlara geçmek, renklerden okyanuslar, gökler, yüzler yapmak istiyorum. rothko olucam. hırs yaptım haha.

haha

neyse hadi iyi geceler oda ahalisi,
her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan

(iyyy)

uiglky

0 saçmalayan daha çıktı: