Cumartesi, Aralık 31, 2005

nar suyu

başlığı nar suyu yaptım çünkü nefret ediyorum nar suyundan. onu söylemek istedim öncelikle.

benim düşüncelerim, retro bey, benim düşüncelerim, hislerimi her zaman deconstruct etmek üzere çalışırlar; yaratılırlar; dışavurulurlar. o yüzden düşüncelerime bağlı kalarak sen sevmemişsin, yapay hislermiş onlar diyemezsin; denemez. his yaşarken araya düşünce sokmuyorum o yüzden. her şey saf olmalı. heterojen bir oluşum istemiyorum içimde o yüzden hissi düşünceye, düşünceyi de hisse karıştırıp bir kokteyl elde etmeye çalışmıyorum. ayrıca çelki seviyorum. çelişki insana muhakeme gücü kazandırır; düşüncelerini daha sağlam ilerlettirir. tavsiye ediyorum bir miktar. en azından insan acınası bir durumda kendi kendine ayar verebilir bu şekilde -ki ancak böyle iyileşir insan; kırıntılarını süpürebilir hatta...

yeni yıla girmeden önceki bu son black capricorn day'imizde söyleyebileceğim en iyi şey bunlardır olsa olsa. bir de bir entry yazdım ekşisözlüğümüze.

hadi herkese iyi yıllar.

0 saçmalayan daha çıktı: