Cumartesi, Aralık 31, 2005

Bilinç Oyunları II

Çok büyük bir festival var. Park Orman'da galiba. Park orman kısmında 100 kilo esmer bir kadınla eğleniyorum, sürekli yemek yiyoruz. Yalnız kola bitmiş, fanta içebiliyoruz sadece. Ben sıkılıyorum ve yapılması gereken ödevlerim var galiba oradan çıkmak istiyorum. Okula gidiyorum. Güney'de bir çok insan var, bir film gösterimi olacak galiba... Merve'yi görüyorum, onun yanına giderken ekranda Sarar'ın bir reklamını görüyorum. Reklamdaki adamın ortaokul-lise'den arkadaşım A. Arısüt olduğunu farkederken Merve bana "Evren bunlardan alalım, sana çok yakışır diyor". Ancak o sırada Arısüt'ü perdede görmenin verdiği şaşkınlık üstümde. Merve'ye dönüp, "ya ben adamın giydiği kıyafeti giymem" diyorum, "bu adam lisede inekti, inek dediğim çalışkan manasında değil, düpedüz inekti", oradan uzaklaşıyorum ve sarışın bir hatunun yanında gözlerimi açıyorum.

0 saçmalayan daha çıktı: