Salı, Eylül 15, 2009

Grizzly Bear / The Phenomenal Handclap Band

Ben bedenen ve/veya ruhen buralarda değilken, müzik dünyası almış başını gitmiş yine. İki adet dikkatimi eken video ile bu duruma bir dur diyeyim dedim. Duruma epeyce uygun olarak pek sevdiğim grup Grizzly Bear While You Wait for the Others adlı güzelim şarkısına öyle anlam veremediğim, saçma bir video çekmiş ki izlerken videoyu sürekli ilerlettim faremle. O halde bile sonunu görmek nasip olmadı. Bu sıkıcılığı ve anlamsızlığı sizinle paylaşayım istedim. Hem hepimiz iyi bir şarkının hakkının, böyle kötü bir videoya sahip olsa bile yenmeyeceğini görelim, öğrenelim.

Grizzly Bear - While You Wait for the Others from Grandchildren on Vimeo.



Başka bir catchy şarkı ise bu hafta birkaç yerde birden gördüğüm şu videodan izlenip dinlenebilir. The Phenomenal Handclap Band manidar ve eğlenceli ismi ve bu şarkıları itibariyle 2005-2007 civarlarında çok iş yapardı demiş birisi bir blogda. Katılıyorum. Hatta bu şarkıyı CSS yapsa daha mı çok tutardı acaba şeklindeki sorusuna da "sanırım öyle evet" cevabı vermek istiyorum. O dönemin insanı yakalayan kadın vokal ve sample bütününe sahipmiş. Ben pek bir sevdim. Siz de sevin.

Watch more AOL Music videos on AOL Video



Bir ara şu gezi ve konser yazılarını sonlandırayım diyorum artık ama hangi ara bilmiyorum. En güzel dediğim her şeyi kendime saklama eğilimindeyim. Hayırlısı.

0 saçmalayan daha çıktı: