Çarşamba, Temmuz 19, 2006

Veruca Salt

"i want a golden goose!!!"

icimde dayaklik, jimarik, "don't care how i want it noooooooow" diye çiğliklar atan 5 yajinda bir velet olduğunu aranizdan beni taniyanlar bilir (hatta bazilariniz fotolarini bile gormujtur).

ijte adina veruca salt demenin yannij olmicaa bu veletin urunu olan bi alijkanligimi paylajmak istedim.

hayat zigi zaga zigi zaga bir olujum. her gun farkli.
bunyelerdeki hormon seviyeleri, yaj durumu, kaj durumu ve baja gelen olaylarin farklari da bazi gunleri "iyi", bazi gunleri "aman kotu fena" bazi gunleri de "hmm olmamij" yapio.

evet arada bazi gunler var, ben gordum ordan biliorum, olmamij.
hincal ulucsal bir "en rukuj gun" kitschliginde "olmamij" kelimesi cikio veruca'min azindan ve ben o gunleri silmeye karar veriorum.
"bugunu begenmedim, hic olmamij, siliyorum ey tanrilar becerememijsiniz" diyorum.

genelde bi soraki gun "ayca dun oolen ne yedin?" sorusunun cevabini bile hatirlayamicak kadar bajarili silijler yajiorum.
bakalim.

gecen pazartesi oole bi gundu.
once hepinizin onayini almak istedim, silmeden once ama telefonlariniz hintce konujuyodu.
gecen pazartesiyi sildim.
cok onemli bijiler yapaniniz yoktur umarim.

1 saçmalayan daha çıktı:

Ayça dedi ki...

3'te bir ayirim yuzdelerde farkli ama.
senede 3-4 tane oluyo "olmamij" gunler.
biji katmadiklarindan siliniyolar genelde de
amaaaaaaaaan neyse
kendimi aciklamaya ujendim
veruca'mi daha dorusu
don't care how i want it now!! diyerek bana bilgisayar ekraninda gordugu album kapaklarini gosterio tombul 4cm lik ijaret parmaiyla.

"art is not something you marry, it is something you rape" diyo bir bajkasi da....